Interim sales

Business cases

Onze business cases

Om jullie meer informatie te geven over interim sales, hebben onze experts verschillende business cases geschreven over hun projecten. Leer meer over de toegevoegde waarde van interim sales en waarom het voor jou wel eens de juiste keuze zou kunnen zijn.

Benieuwd naar onze business cases? Lees ze dan snel!

Business case Effort IT

Business case Effort IT

Op onze website is al veel geschreven over de meerwaarde die interim sales biedt voor verschillende bedrijven. We horen je denken: mooie woorden, maar hoe werkt dit in de praktijk? En dat snappen wij, want waar het allemaal omdraait, dat zijn resultaten. Daarom nemen...

Lees meer
Business case Meditation Moments

Business case Meditation Moments

Interim sales; een term waar je bij ons op de website mee wordt doodgegooid. Niet heel gek als je naar de website kijkt :). Maar ook een term die voor veel bedrijven en ondernemers nog steeds als nietszeggend wordt ervaren. Want wat is interim sales precies en waarom...

Lees meer
Business case AbelTalent

Business case AbelTalent

De meerwaarde van interim sales, die is jullie wellicht al wel bekend. Wij hebben er op onze website al veel over geschreven. Van verschillende blogs tot leuke en leerzame business cases. Toch blijft interim sales een lastig begrip voor veel bedrijven. Wij kunnen wel...

Lees meer
Opzetten nieuw businessmodel

Opzetten nieuw businessmodel

Onderwerpen:Interim sales ondersteuning, commercialiseren Periode:2+ jaar Vanuit ons netwerk werden we bij SalesSpot benaderd om ATC Match met Interim Sales te ondersteunen. ATC Match bestaat al sinds 2009 en de focus lag destijds vooral op jobcoaching. In...

Lees meer
Verdubbeling realiseren

Verdubbeling realiseren

Onderwerpen Diner Cadeau:Interim sales ondersteuning Periode:5 jaar Diner Cadeau was net op de markt en had als uitdaging om in één jaar tijd hun aansluitingen verdubbelen van 500 naar 1.000 aansluitingen. Mocht dit worden bereikt, dan zou de Diner Cadeau kaart bij de...

Lees meer
Nieuw product in de markt

Nieuw product in de markt

Onderwerpen:Interim sales ondersteuning, nieuw product Periode:4,5 jaar Door een aanbeveling via een netwerkclub in het midden van het land werd SalesSpot benaderd door de Inclusief Groep om een extra product te lanceren. Dit moest gebeuren in een bestaande markt met...

Lees meer
Nieuw team neerzetten

Nieuw team neerzetten

Onderwerpen:Interim sales ondersteuning, reorganisatie nieuw team Periode:1 jaar Op aanbeveling vanuit een netwerkorganisatie werd SalesSpot gevraagd om een objectieve analyse te maken van de huidige organisatie en situatie bij FlexFitters. Waar nodig mochten wij deze...

Lees meer
Senioriteit en stabiliteit

Senioriteit en stabiliteit

Onderwerpen:Interim sales ondersteuning, nieuw concept Periode:1 jaar We werden benaderd om voor 3 maanden bij te springen en interim sales ondersteuning te bieden op de DACH (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) Sales & Customer Service afdeling. Op het moment dat...

Lees meer
KHN ondersteunen

KHN ondersteunen

KHN onderwerpen:Interim sales ondersteuning, nieuw product Periode:2 jaar Koninklijke Horeca Nederland (KHN) wilde samen met het bedrijf Cadeau Concepten een CadeauKaart in de markt zetten waar de hele horeca in Nederland gebruik van kon maken. Zowel de...

Lees meer

Interim sales:

Een tijdelijke oplossing voor een langdurig resultaat

Een verandering binnen jouw organisatie zorgt in de meeste gevallen voor verslechterde verkoopresultaten en het mislopen van commerciële doelstellingen. Wat op zijn beurt weer zorgt voor stress situaties en doelen die niet worden behaald. Dat vinden wij bij SalesSpot zonde.

Is een belangrijke sales medewerker uitgevallen? Heeft jouw organisatie een boost nodig om de budgetten alsnog te halen? Is er sprake van reorganisatie, waar jij wel wat expertise bij kan gebruiken? Moeten er nieuwe producten worden gelanceerd of is er behoefte aan sales professionalisering?

Het maakt niet uit wat de reden voor een tijdelijk probleem is. Het is in zulke gevallen gunstig om gebruik te maken van interim sales. Met een frisse blik wordt het salesteam ondersteund of gestuurd en kan er in een tijdelijke periode veel vooruitgang worden geboekt.

 

Wanneer zet je interim sales in?

  • Jij wil jouw organisatie een boost geven
  • Je wil een nieuw product lanceren
  • Je hebt behoefte aan effectiever werken
  • Je wil van directe naar indirecte sales

De nieuwe salesmanager start later en je hebt tijdelijke invulling nodig

Interim sales kan worden ingezet in veel verschillende situaties. De laatste tijd is de vraag naar een interim sales professional steeds groter, zeker ook omdat de markt erg schaars is.

Wil je jouw sales naar een hoger niveau tillen?

Vraag dan nu een gratis telefoongesprek aan en kijk waar jij in kunt groeien!